برای دخترم آروشا

!ماه من سلام

1389/11/6 23:38
نویسنده : ندا کریمی
596 بازدید
اشتراک گذاری

دستامو میذارم دو طرف شکمم جای که بتونم اندامهات توی دستم لمس کنم چشمام میبندم تو رو توی دستام احساس میکنم سرت آروم روی قلبم گذاشتی با اون چشمای درشت براقت داری به من نگاه میکنی  انگشتای کوچولوت میذاری روی لبای مامان قلبم از جا کنده میشه وقتی اون نگاه مهربونت به یاد میارم .تو کی اینقدر توی من جوونه زدی که با تمام تار و پود وجودم درهم تنیده شدی. هر تکونی که در من میخوری انگار دنیا ماله من به خودم افتخار میکنم که دختر سالم و بینظیری مثل تو دارم.

(مامان ندا بیصبرانه منتظرته پس به خاطره منم شده مراقب خودت باش!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شيرين
6 بهمن 89 21:04
به سلامتي به دنيا مياد بالاخره.
زهرا
6 بهمن 89 21:48
نظر لطفتونه
شمیلا مامان شایلی
15 بهمن 89 10:22
سلام ندا جون. در این 9 ماه هر طوری که آروشا رو تصور کرده باشی عین همون شکل میشه ... منظورم از تصور اینه که در خیالت قیافه اش رو دیده باشی...این حرف من رو یادت نگه دار .... برای من اینطور بوده...