برای دخترم آروشا

روزهای آخر

1389/11/18 12:05
نویسنده : ندا کریمی
934 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو ی من بالاخره انتظار به پایان رسید دیروز دکتر بودم

 

برام نوبت زد واسه 4شنبه آینده که میشه 27 بهمن خیلی نگرانم

 

با اینکه ته دلم داره واسه دیدن تو ضعف میره به خودم میگم نکنه

 

داری زود بدنیا میای آخه قبلاً 3 اسفند تاریخ بدنیا آمدنت بود

 

نکنه مامان داره واسه راحتی خودش خودخواهی میکنه خلاصه

 

ماه من از وقتی فهمیدم دارم با خودم کلنجار میرم واسه همین

 

میسپرم به خودت هرجوری دوست داری بدنیا بیا مامان واسه آسایش

 

تو هر دردی رو به جون میخره تنها آرزوم سلامتی  تو وبس پس

 

من به آرزوم برسون و مواظب خودت باش میبوسمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیرین مامان ترمه کوچولو
18 بهمن 89 13:21
وای که چه حال خوبییه انشا ا... به سلامتی
maryam
19 بهمن 89 14:37
سلام عزيزم.انشاالله به سلامتي زايمان کني.اين استرس ها طبيعي گلم.همه مادر ها اينجوري ميشن.
nooshin
23 بهمن 89 22:03
خاله زود بیا ...دلم برات تنگ شده .....